mucizevar Kızlar 19+2yim henüz Hiç hareketini hissetmedim dün gece Karnımda büyük bir baloncuk patladı sanki öyle bir şey hissettim daha sonrasında küçük küçük baloncuklar patladı gibi oldu 4 kere bebek hareketi midir sizce gaz mıdır ilk gebeliğim olduğu için Sizlerin fikrini almak istedim.Gününüz güzel geçsin 🌸
Cscn mucizevar bebişinin hareketi annesi, bende 17 haftama girdiğimde ilk hissetmiştim şimdi yine aynı şekilde ama kuvvetlendik maşâAllah 🤩 çok acayip ve güzel oluyor ya o an nefes bile alasım gelmiyor, dinliyorum 😄
Ozlm0916 mucizevar bebek hareketidir canım şimdi pıt pıt hissedersin haftaya daha netleşir hareketleri bende 17 haftalikken az az hissediyordum 18 de net hissettim
Cano26 Bebek hareketidir zaten gazla bebek hareketini ayırt edebiliyorsun canım benmde 17. Haftamda hissetmiştim ilk hareketi yani 2 gün önce hep diyordum nasıl ayort edeceğim gazla bebek hareketini diye ama anlayabiliyorsun pıt pıt arka arkaya atıyor ❤️
mucizevar Cano26 haklısın bende senim gibi düşünmüştüm inanamadım galiba ilk kez yaşadığım için 🥰 peki artık ne sıklıkla hareket eder bu haftalarda
Mozcann Bebiş hareketidir 🥰 bende ilk başlarda içimde balıklar yüzüyo gibi hissediyordum çok derinden. Net hissedeceğim günleri hayal ediyordum, şimdi sıpam hiç durmuyor ne sabahları ne geceleri uyutmuyor bile hep oyun peşinde 😍😍😍
Afra_123 Benim 19+5 2 hafta falan oldu ilk hareketinden bu yana. Genelde uzandigim zaman hem tekme hem yumruk . Bı yazı okumuştum gündüz amniyon sıvı çok dalgalandığı için bebek uyuyor gece siz dinlenince amniyon sıvı durgunlastigi için bebek hareket etmeye başlıyor. Doğduktan sonra gece sık sık uyanmalarinin sebebi de buymuş.
mucizevar Afra_123 Ne kadar değişik bir bilgi ilk defa duydum teşekkür ederim paylaştığın için canım ♥️
Afra_123 İlk hissettiğimde sürekli tekmelesin diye göbeğime hafif hafif dokunuyordum o da sürekli tekmeliyordu ertesi gün hiç sesi çıkmadı. Eşim de çocuğu perişan etmişsin uyuyamamis mest olmuş demişti 😅😅