Nslihan Merhabalar. 12 gün regl gecikmesinde kan verdim. Beta hcg 15000.00 çıktı. Kafam karıştı 15 binse eğer bu değer çok yüksek değil mi? Ya da ikiz gebelik mi acaba 🤔 Bu şekilde yüksek çıkan var mı?
Ormanmeyveli Nslihan 12 gun gecikme az bir gecikme değil millet gecikmeden binli degerlerde ogreniyor
Nursema99 Nslihan 12gün geckmesi demek 6 haftalıksın hemen hemen zaten 6 haftalıkda o değer normal canm
Elf_Tk89 Nslihan benim tek gebelik olmasına rağmen ve regl gecikmesi 6 gün olmasına rağmen seninkinin 2 katı çıkmıştı 😂 bazen ikiz gebeliklerde böyle çıkıyormuş ama bnde başka şeylerle alakalıdır ilk gebeliğim sağlıkla kucağıma aldım sende korkma daha minnak yeni stresten uzak dur 🌺🌺
yased Benim regl gecikmesinin 10. Günü 35 bindi tek gebelik, gayet normal iki günde bir düzenli artsın yeter benim o şekildeydi
CansuDRY Nslihan Hayır yüksek değil. Olması gerektiği gibi. Misal, gecikmenin 10.günü 8.632′ydi değerim. 12.günü kan versem düz hesap 17.000 çıkardı.