minikcivciv- Kızlar 34. Haftama girdim 3 4 haftadır beni mahveden bi ağrı uyuşukluk oluyo sağ kolumda geceleri uyutmuyor karpal tünel sendromuymuş araştırdım hamilelikte ortaya çıkabiliyormuş aranızda yaşayan var mı doğumdan sonra geçiyor mu inşallah geçer 😞