Gzm49 Suyum fazla dedi doktor bunun erken dogumla yada sezeryanla bi alakasi olurmu litfen yardm edin
Ahmetinannesi25 Gzm49 büyük bir ihtimalle şekerden olabilir benim de fazlaydı diet yaptım normale döndü çok şükür
Ayse59A Gzm49 Bende de su fazlalığı var şu an 37+2 haftadayım, haftalık kontrole gittim hep Allah İn izniyle bir şey olmaz içinizi ferah tutun, şekerli şeyler tüketmeyin mümkün olduğunca