iremxersoy _Hayalim- hayirli olsun insallah 🤗 suni sanci acilma olmadan nisan veya su gelmeden mi aldiniz acaba kolay oldu mu suni sanci ile
_Hayalim- iremxersoy teşekkürler darısı başına inşallah. Açilmam 1 cm tek vardı suyum sinirdaydi kendi sancim biraz vardı ama yetersizdi o yüzden suni verdiler kolay diyemem zordu ama ebeler dinleyince daha kolaylaşıyor.
_Hayalim- eymeninannesi123 biraz sancılar beni zorladı saat 16:30 gibi suni sancı başlattılar gece saat 02:43 dünyaya geldi