_Hayalim- aa ne güzell bizimkine doktor sezeryan olması lazım diyor tek yumurta ikiz cok riskli normal doğum dedi . Birj düz ikinci test gelirse ayki kesede oldukları için nefessiz kalma sorunu olabiliyormuş. O yüzden ben babalarına goturemiycem bakalım o sırada narkozdan nr yapıyor olacam .