Zelaldua ameliyattan sonra agrim olunca ağrı kesici igne istedim hemen yaptılar, ameliyattan 4 5 saat sonra zorlansam da kalkip yürüdüm yavaş yavaş, 1 saatte bir yurumeye calisarak gazımı çıkarttim, gaz çıktiktan sonda ekmek yiyebilirsin dediler ama tuvalet ihtiyacini gidermek tam bir eziyet oldugu icin ekmek sadece yarim avuc içi kadar çorbayla yumuşatarak yedim onun dışında hep hurma yedim hosaf içtim,meyvesuyu içtim su içtim, sütüm başta gelmedi tabiiki, bebegimi zar zor parmagimizla tutturuyorduk oyle emiyordu ama boş emiyordu. Akşama doğru emzirme için hemsire yine geldi nasil gidiyor dedi, ben de dedim sütüm yok cocuk çok acıktı hatta hafif sarardı. Sakın mama düşünme dedi göğsümün ucunu sıktı bir kac kez ucunda şeffaf beyaz bi su belli oldu çok az, tamam senin sütün var sen bol bol emzir ve su iç dedi. Kayısi hoşafını gördü iyi etmişsin kayısı sütü arttırır hemen getirir dedi, gece boyunca bebek her ağladığında emzirmeye çalıştım zor tutuyordu ama mecbur emzirmek zorundaydım azmettim, gece hemsire tekrar geldi göğsümü sıktı koyu sarı hafif bi süt çıktı iyi gidiyorsun dedi. Eve geldigimde hala sütüm azdı hep emzirdim en son dayanamadım gece bi kere 1 ölçek mama verdim ama emzirdikten sonra tabii. Eve geldigimin ikinci günü bitti artık sütüm vardı az da olsa, 3. Günü baya bebegime yettiğini düşünmeye basladim çünkü emerken yutuyordu bir şeyler. 4. Gün süt sagma makinesi ile sağdım miktari gormek icin 25 ml çıktı, şuan ise 6. Gün bitti sütüm yetiyor cok şükür artanı sağip kaldiriyorum gece ben uyurken annem bebege onu içiriyor mama vermiyorum. Bu arada hastanede memeyi tutmuyordu tutması için hemşire göğüs ucuna şekerli su sür dedi. Ben de hafif hoşaf suyundan sürdüm daha kolay tuttu.