bsnrd Uyumayan anneler merhaba🤭kızlar bebegm bir aylk 750gr alms ebe iyi dedi ama sznkler kaç kilo almayı hatrliyi musunuz.ilk zamnlr mama verdk smdi anne sutu
Melek141120 Benim kızım 2720 gr doğdu 2460 a düştü 1. Ay kontrolünde 3300 Dü sadece anne sütü veriyorum doktor iyi dedi mama desteği yapayım mı dedim gerek yok dedi şimdi 2 aylık olduk daha kontrole gidemedik bakalım
Gurbetkusu_43 Melek141120 Bir ayda 840 gram gayette iyi, bence de ebenizi dinleyip mama takviyesi yapmayın. Sonra anne sütünüzü almayı bırakır yazık olur. Sırf kilo alsın diye de anne sütünden geçmek çok saçma. Herkesin çocuğu tosun gibi olacak değil ya 🤷🏻♀️
bsnrd Melek141120 bende sütüm varken mama istemiyorum ama yaramazsa diye korkuyorum.bakalm bir ay sonra ne olack
Beybisininannesi bsnrd haftada 150gr alıp günde 5 çişli bez çıkarıyorsa herşey iyi demektir. Şişman bebe de hiç sevmem boğum boğum 🥲
bsnrd Melek141120 yaa bende öyle dusunuyorm ama ne bilim yine de soru işareti kalıyor aklmda acaba diye
ogrencianne35 bsnrd biz hep özele götürüyoruz devlet aşıları da orada yapılıyor doktor yapıyor odada yani saglik ocagindaki ebeden edindiğim bir bilgi degil cocuk doktoru soyledi endişelenmeyin 😍😘
ogrencianne35 bsnrd evet emziriyorum bizim gaz problemimiz 40 dan sonra geçti ben herşey de yiyorum alerjik durumumuzda yok şükür