LiyaDuygu Kızlar merhaba . 17 haftalık hamileyim . Dün geceden beri kasıklarımda beni rahatsız eden bir ağrı var oturup kalkarken uzanırken rahatsız ediyor beni . Yürürken falan da rahmime sanki baskı yapıyor. Neden olabilir acaba? Başına gelen var mı 🙄
HaticeKarabatak ayyyy aynı ben benim de ben de 17 hafta niye böyle olaki dün doktorum vitamin verdi birde dinlen dedi
LiyaDuygu Aradım bende doktorumu hafta sonu da kanamam olmuştu progestan kullanıyordum. Normal olabilir 3 e çıkart dedi , geçmezse yarın gel bakalım dedi ama insan korkuyor ne bileyim 😌