Carmilla Arkadaşlar hiçbir belirtim yok. Artık dayanacak halim kalmadı. Günde 4-5 kere yediğimi içtiğimi kusuyorum. Su bile içemez oldum. Psikolojim bozulmaya başladı. En fazla 40. Haftayı bekleyip bir değişiklik olmazsa sezeryan istemeyi düşünüyorum..
Prenseslerimm_3 Carmilla aman canım sakın günün geçip de suni sancı isteme ben 41. Haftaya kadar bekledim ilk kızımda doktor illa normal doğum dedi o suni sancı kadar berbat bişey yok İnan 9 cm açılma ile yine de doğuramadım ve en sonunda sezeryana aldı iki sıkıntı bir arada oldu 2. Kızımda direk gün alıp sezeryan oldum ohh misss şimdi Allah kısmet ederse 3. Kızıma hamileyim 37. Hafta günümü alıp sezeryan olacağım bazı şeyleri zorlamamak en güzeli gerçekten