Zelaldua geçen perşembe spinal sezeryan oldum benim de bebegim iri ve üst kemigim basıktı. Canı çok tatlı biri olarak iyi ki sezeryan olmuşum korkacak bir şey yok ameliyat boyunca kalbin heyecandan carpsa da sen derin derin nefes al sakin kalmaya çalış dua et sürekli, bebegin sesini duydugun ilk an inanilmaz bir şey zaten ameliyata başladıktan sonra sen daha kesmemislerdir zannederken bi bakıyorsun bebek geliyor diyorlar🥰 ben ameliyattan sonra sütüm hemen gelsin ve hemen gaz cıkarabileyim diye kayısı hoşafı yaptım götürdüm bunu kesinlikle öneririm emzirme hemşiresi de kayısı sütü çabuk getirir iyi düşünmüşsün dedi, baş agrisi cekmedim ama yine de bitter cikolata yedim ve neskafe içtim, karnımda hissettigim agri daha cok adet agrisi gibiydi arada bir yanma hissediyordum ama inan dayanilmayacak bir agri degil sadece yataktan inip kalkarken zor o da annem sagolsun ayaklarimi o asagi indirdi yukari kaldirdi, tuvalette egilemedigim icin hasta bezini annem degistirdi, idrarını yaparken biraz acı oluyor yavaş yapmaya çalış, kendini hasta hissine birakmamaya çalış yürümek için çabala yavaş yavaş o yürümek çok faydalı, suan 5 gün gecti ameliyattan yürümekten dolayı çabuk topladim egilip dogruluyorum tek basima yerden birinin destegi olmadan kalkabiliyorum, en önemlisi ameliyatın ikinci günü sabah taburxu oldum eve gelir gelmez karnima aldıgım sling bezini sardım 5 metre kumaş sıkı bir sekilde sarınca inan yara yerini nerdeyse hissetmiyorsun.