Tunurr çok sevindim sizin adınıza. Doktor bana da 14+0’da kız dedi kesin dedi. Burda okuduklarım kafamı karıştırdı. Sonra yok yok niye yanılsın ki diyorum. Sonra yine bir şey okuyorum ya yanılırsa diyorum 😅 oğlumda da böyle olmuştu. Bariz pipi fotoğrafını buraya atıp sizce pipi olmayabilir mi diyordum 😅