gokcekilic Post açan doğuruyormus inşallah bizde de tutar 🙈 39+1 belirtisiz sakin bir geceden iyi geceler kizlar 😅 dün gece biraz doğuruyorum sandım da saka yapmis oğlusum 😵💫 insallah doğurursun diyenlere cokca 💕
Rukiyemrv gokcekilic rabbim en mübarek zamanda kavultursun canımm bşzde 39+2 yiz hastaneye geldik acile sancım vardı yarım saat oluyor yatışım yapıldı 😍💜 bekliypruz bakalım kızçemi
Ef4nan İnşallah canım bende artık doğurmak istiyorum kızım gelsin son 2 haftam kaldı şükür bitti ama gelsin artık dayanamıyorum
SerraveAnnesii 39+5 bende totem tutmadı😀 38den bir hurma yiyorum, günde 10 bin adım atıyorum, merdiven inip çıkıyorum, activating labor hareketlerini yapıyorum 🥲 amaaa tık yok. Vakti zamanı geldiğinde gelecek sanırım 41e kadar gelmezse suni sancı verilecek
Rukiyemrv gokcekilic saol canımm kavuştuk artık kızçemle darısı da senin ve burdaki annelerin başına 🥲🥰😍 hepiniz sağlıkla alın bebekerinizi kucağınıza ve kolaylıkla🥰🥰🤲🏻
Cansucannnn Kızlar doktora gittim haftaya pazartesi suni sancı verecek aksi bir durum olmazsa 41 den fazla beklemeyelim diyor