Selam kızlar planlı bı sezeryandi. Bı gün öncesinden tahlillerimi verdim .bu sabah yatisim yapıldı hemen hızlıca hazırlandım ameliyathaneye indirdiler. Oradakiler ısrarla genel anestezi olmamı onun sağlıklı olduğunu söylediler.bak baş ağrın çok olacak çocuğunu emziremiceksin filan .ben de ısrarla genel olmicagimi söyledim.kambur durdurdular belden iğne acıdı da diyemem acımadı da diyemem.sonrasinda hızlıca uyustum hemen sondayi taktılar.tabi hicbi acı hissi yok.sonrasinda ben uyuduğum ama hissediyorum hocam dedim.hissediceksin zaten dedi.sunu soylim öncesinde burda yukardan lambalardan gördüm filan diyen oldu ben görmedim.sadece şunu soyleyebilirim.her aşamayı hissettim ama asla aci yok sadece his var.cocugu çıkarma aşamasında sarsiyolar baya garip bı his .ama dediğim gibi asla aci yok.bes dakka da bebiş çıktı hemen kontroller ve çıkardılar.kirkbes dakikada benim işlemler sürdü.mide bulantım bebek çıktıktan sonra oldu hemen iğne yaptılar seruma geçti.sonra odaya geldim yarım saate hafif hafif uyusmam geçti.agrilar başladı belden sezaryen yerinden ve baş ağrısı.belden ve sezaryen yerinin ağrısını tarif edersem de şiddetli adet agriisi gibiydi.dayanamicak ağrılar asla değil.ben istemedim onlar volteren yaptı .direk kesti ağrıyı zaten.iki saate gazımi çıkardım ( kayısı hosafi sağolsun ☺️) üç saate de yürüdüm ve yürürken dimdik kalktım ayağa iki büklüm olcaksin filan diyolardi hiç öyle olmadım.bebisimi de kendim emzirdim.hic kimse korkmasın diye yazıyorum😊