Dilarapolatt 22+5 iken yapıldı. 21+5 de teşhis koyuldu.
Teşhis koyulduğunda rahim ağzı kısalığı 20mm ve hunileşme + 7mm açılma vardı.
İşlem yapıldığında 1 hafta sonrasında, 20mm kısalma hunileşme + 1 cm açıklık vardı.
Şuan 30+1 olduk.
15 dk genel anestezi altında yapıldı.Toplam uyudum uyandım 45 dk sürmüş.Sabah 8de yapıldı, önceki akşam hastaneye yatışım oldu gece 12den sonra yemek içmek yoktu.İşlemden 5 saat sonra öğlen çorba verildi.O gece yattım, akşam 6 gibi kanamam durdu wc kalktım.Kabız oldum stresten, 2 günde geçti.Kanama durunca ve gaz çıkartınca ertesi sabah taburcu oldum.
Genel anestezi, son anda verildi tam işlem başlanacağı sırada ki bebeğim de vücudum da en az oranda etkiye girsin diye.
Serklaj operasyonu sırasında ve sonrasında devamlı ultrason ile bebeğim takip edildi. Bende öncesinde sonrasında gördüm, çok keyifliydi Allaha şükür.
Bir daha leke kanama vs olmadı hiç.Düzenli kontroldeyim 15 günde bir.Duruma göre ya doğumdan önxe 36-37 hafta gibi yada sancılar geldiğinde alınacak dikiş, şuan normal doğum gözüküyor inşallah öyle olur.