Gul33 Kızımda ilk giysilerini müslin keseye koymuştum eşim de hemşirelere vermişti. Bu defa kese yerine isimli müslin örtünün içine koysam diyorum. Sizce hangisi daha mantıklı kullanışlı olur
Mysaa Gul33 bende istememişlerdi hastane kendi giydiriyormus o şekilde gelmişti odaya görümcem değiştirmişti üstünü 😊 ikisinde olur aslında hangisi içinizie sinerse öyle yapın 😊
Gul33 Mysaa doğum yaptığım hastanenin böyle bir uygulaması yok. Kızımda da vermediler şimdi de pandemi nedeniyle vermiyorlar