Vallah can benim iki oğlum vardı üçüncüye gebe kaldığım zaman Rabbime çok dua ettim kızım olsun die:) çok şükür kızım oldu:) şimdi dördüncü gebelik erkek dedi doktor kızdaki mutluluk yoktu bende:) inşallah inşallah inşallah bu mübarek günlerde Rabbim gönlünde geçeni hayırlı sağlıklı bi sekil de verir insallahhh🤲🏻🤲🏻🤲🏻😘