sevval_202127 merhaba kızlar şuan gebeliğimin 10 + 3 günündeyim . Dudak çevremde sivilce ile uçuk arasında bişey çıktı ve zonkluyor . Zaten yüzümdede sivilcelenmelerim mevcut . Dudak için önerebileceğiniz bir çözüm varmı ?
anonymous sevval_202127 canım 34 haftalığım bende 5 gün önce cıktı uçuk bende şaşırdım korkmadım stresimde yoktu şöyle hızlıca geçirdim sarımsağı böl uçuğun üstünde 10 dk kalsın biraz yanıyor sonra geçiyor acısı gece yatarkende bepantol sürdüm cabuk atlattığımı düşünüyorum sarımsak işe yarıyor
babymoomss Benimde adetim 3 gün geçti başka belirtilerle beraber dudağımda uçukta çıktı acaba hamile olabilir miyim 🤔