Damlacaa Kızlar daha çok yeni gebeyim 3+6 Lakin bel ağrısından yatakta döne döne bı hal oluyorum hele kasıklarıma sanki bıçak saplaniyo. Erken geldi bana bu ağrılar için anlayamadım gitti ya da rahatlatmak için yöntemi olan var mıdırrrr??