Papatyaaa1 bende protein cikmisti enfeksiyin zaten en basindan beri var.. 27 haftalikken cikmisti doktorum gebelik zehirlenmesi açısından degerlendirilmeli dedi antibiyotik verdi 10 gun tansiyonumu sabah akşam ölçtüm.. tansiyonum yuksek olmadigi icin risk görmedi. Ama bazen enfeksiyondan dolayi da protein cikabikir dedi sen de tansiyonunu takibe al