temmuzannesi01 Kızlar yarın için randevum var da grevden bahsediliyor bilgisi olan varmı çalışıyorlarmı yarın kadın doğum doktorları
Ipekkarakus0 temmuzannesi01 devlettekiler calışmıyor diye biliyorum ama belki şehir hastanesi için gecerli değildir