Cemirim doktora söyleyin en iyi o bilir ağız kurulu cok su içme vs normal de şeker belirtisidir. Ama tabi ki hava şartlarını da düşünmek lazım malum yaz ve cok sıcak. Ben Adana dayım günlük 2,5 zor içiyorm tabi orası ayrı ama cok güzel su tüketen gebelerde var.