ZeynepCicek Kizlar merhaba 🙋 Hamileyken sigara icen veya hamile kalmadan birakan anneler var mi?Arkadasim 9 ay boyunca icmisti hamileyken çocuğun da hicbir sikinti cikmadi.Siz hamilelik ve sigara hakkinda ne dusunuyorsunuz? (Ben icmiyorum sadece meraktan yazdim.)
dilanbartos ZeynepCicek ara ara ben de içtim. 36 haftalık hamileyim. Hamilelik süresi boyunca toplamda 2 paket içmişimdir. Genelde sıkıntılı ve stresli olduğum dönemlere denk geldi. Sonra dedim ki bu iş böyle olmaz. Hepimize zarar. Sıkıntılarımı bir kenara bıraktım. Sigara da hayatımdan otomatikman çıkmış oldu. Bebiş gayet sağlıklı ama ara ara vicdan yapmıyor değilim 😔
Calasun ZeynepCicek içmedigine çok sevindim ben yıllardır sigara içen bir insanım son sigaramı idrar testinde çift çizgi görünce içtim 😁 devamı olmadı olamazdı çok istiyorum sinirlenince özellikle bişey olmaz ona olmadı düşünceleri sadece insanın kendini kandırması bence ben koymetlime bana bukadar muhtaçken bunu yapamam inşallah içenlerde böyle düşünür bırakırlar🙏🏻🐣
HseyinSericanDal ZeynepCicek ZeynepCicek hic bir sıkıntı cıkmadı diyorsunuz ama sonradanda sıkıntı cıkıyor!
ZeynepCicek Arasinannesi2 Keske hic icmeseniz😕 ama sizi asla yargilamak benim haddime degil yanlış anlamayin sakin lutfen😊
Anneyimm Arasinannesi2 aynn bende sanki sartlandirilmisim gibi bi tane mutlaka icicem o gun icemedysem ne yapar eder icerim yada ertesi gun icerim bide esimden gizli iciyorum hamilelgmden dolayi gun icinde icmiyorum ama icsem icerim alirim evde paket oluyor gece yatmadan once bi tane icicem farz gibi tobe tobe esim uyuynca iciyorm hatta icecem saatin gecmesini bekliyrm biraz daha :) nasil bir kafa yapısı var da bende de :)
ZeynepCicek dilanbartos En iyisini yapmissiniz.Birakamayanlara da saygi duyuyorum ama en iyisi de icmemek bence :)
Balinci ZeynepCicek canım ilk gebeligimde bırakamadım doktorum ile uzun konuşmalar yaptık dogumda nelere yol açtığını gör dedi . Sonuç %95 plesantada kalmış %5 bebeğime geçmiş. İkinci gebeliğim ama hala içiyorum bırakmayı çok istiyorum ama inan bildigin uykumdan uyandırıyor beni
ZeynepCicek Ben hamile kaldigimi öğrendiğim gun bıraktım.Cok zorlaniyorum ama esim bana hic destek olmuyo yanimda evde hep içiyor malesef 😕😕 esler de cok onemli bu konuda bence destekleri falan hamilesin birak diyorlar kiziyolar ama onlar hic destek vermiyolar
dilanbartos ZeynepCicek benim eşim de içiyor ama evde içmez. Dışarıdan gelince de hemen duşa girer, dişler fırçalanır, parfümler sürülür öyle yanıma gelir 🤗🤗 Yanımda birileri içince içiyordum. Bırakmak zor oldu tabii ama imkansız değildi.
Zmr ZeynepCicek aynı durumdayız vicdanına bırakıyorum ister iç ister içme dedi bıraktım hemen ama çok zorlandım her zaman yanımda içiyor hele de canım sıkkınsa kendimi zor tutuyorum
Meddythemama ZeynepCicek benim eşimde bırakmıyo bide yanımda içiyor kana susamış vampir içiyorum bende kendim paket almıyorum ama o içince içiyorum
Anneyimm ZeynepCicek icmek istiyorsanz dayanamiyorsaniz evet destek olabilir ben dayanabiliyorum yeni tasiniyorz biz esyalarimizi yeniledik sayilir :) henuz esyalr gelmediği icin heryerde iciyor salonda mutfakta banyoda bile rahtsz olmuyrm ama alistrma icin bugnden itibaren mutfakta icirmeye basladim.. Aa bak simdi aklma geldi sirf gciiklik olsun diye evde gelen misafire yani kaynanam icin evde sigara içmeyi yasakliyorum 😂😂 birgunde geldiginde icmesin olmez ya gerci gelmese dha muylu da 😂😂
ZeynepCicek dilanbartos Tabi ki imkansiz diye bisey yok.cok iyi yapmissiniz ama benim esim malesef suanlik sigara konusunda hic titiz degil 😕
ZeynepCicek Balinci Anliyorum sizi sonucta kimse isteyerek sigara içmez.Ama umarim birakabilirsin allah yardımcınız olsun 🙏
Arafdaf Balinci birşey aorabilirmiyim acaba plesantada /95 kaldığını ve bebekte /5 geçtiği nasıl anlaşılıyor acaba
GamzeBalcDemircan Balinci nasıl anladınız 95 plasentada kalmış 5 bebeğe geçmiş bende aynı durumdayım vijdanen çok rahatsızım ama ilk hamileliğimdede aynıydı şükür hiç bir sıkıntı yok oğlumda bundada bişi olmasın diye dua etmekten başka bişi gelmiyor elimden
Azrazerin Çok şükür bende 2. Aydan sonra psikolojikmen kafada bitiriyorum☺️ Normalde günde 1 palet içerim ama hamileliklerimi temiz geçiriyorum 🙏🏻
ZeynepCicek Azrazerin En guzeli bebegin gelmisimi sırasında sigaraya maruz kalmasi bencede hic doğru değil :)
Ayselll Calasun seninle aynı fikirdeyim öğrendiğim an bıraktım ve şimdi içenlerin dahi yanında bulunup o dumanı almak beni inanılmaz rahatsız ediyor hayatımızın en değerlileri bebeklerimiz onlara zarar vermek isteyeceğimiz en son şey olmalı..umarım içenlerde bir an önce bırakabilirler 🙏🙏🙏
Calasun Ayselll amin inşallah 🙏🏻Hatta eşim kullanıyor saolsun dışarda içiyor ama şimdiden ona aşılıyorum bebegine dokunmak istiyorsan ya bırakacaksın yada her defasında duş alıcaksın😂 abartıyorum bırakır belki oda kurtulur şansımı denemek istiyorum işte🙈🐣
Umay ben hamılelığımı öğrenelı 2 hafta oldu bu surecte sadece 2 tane ıctım oda cok canım ıstedıgı zaman keşke hep bıraksak 😞
ZeynepCicek Umay Keske ya umarim hamileligimiz de biraktigimiz sigaralari dogumdan sonra da icmeyiz canım :)
emoselos Ben beş aylık hamileyim ve dört ay bulantı ile geçti zaten gözüm bişey görmedi ama bir aydır iyiyim şükür ve rüyamda görüyorum sigara içtiğimi kül tablası kokluyorum o kadar canım istiyor bir kere çektim attım öyle körelttim nefsimi beş aydır yok yani