38+6 haftalığım bir anda vajinamda şiddetli bir ağrı başladı yürürken yatakta dönerken inanılmaz ağrıyor topallayarak yürüyorum resmen acaba dedim bebek mi geliyor ama belimde falan bir ağrı yok sadece alt tarafımda yaşayan var mı doğum habercisimi bu ağrı anlam veremedim ben