Merhaba arkadaşlar şu bi kaç gündür dişlerimin üzerinde kenar yerlerinde sivrilikler oluştu. Üzerinde beyaz nokta var sivri ve hemen hemen tüm dişlerimde oldu dişçiye gittim bugün törpüleyemeyiz diş minesi zarar görür dedi ve dilim yariliyo resmen konuştukça bu neden olur ya günde 2 bardak süt içiyorum acaba bu mu fazla geliyo da böyle bisey oldu napmam lazım ya 😔😔