Hanımlar iki aydır bogaz ağrısı var boğazımın sag tarafi agriyo ışıkla bakınca delik delik bide beyaz nokta iltihap gibi sanirsam sol tarafta bazen oluyo ama yas zencefil içince geçiyo fakat sag tarafımda ki o ağrı yanma delik delik görüntü sizi gitmiyo bi fikri olan dönüş yapsın çünkü artık çok sıkıldım yapmadığım birsey kalmadı