altintaslar Endostall marka var bende. Memnunum 21+5’im. Kanamalı, covidli geçti haftalarım almamış olsaydım kafayı yerdim herhalde düşünmekten. Çok rahatladım iyi ki tedirgin olduğumda dinledim kısa kısa içim rahatladı. Güzel öneririm