mucizeolsunn allah razı oldun sizden 😊 ama gebelik yok adet oldum transfere hazırlanıyom adetimin 4 günü bugün rahim hazırlığı için ilaçlara başladım nasipse bir embriyom dondurmusum hemşireler hangi gün hazır oldugumu arayıp gidecez ankaraya ama biliyomusun kimileri 7 yıl sonra oluyo çocuk ille teyzem olsun komşu tanıdık kimi duydumsa 7 yıl sonra olmuş dedim bunun manasi ne diye 40 li bir hamile kadın tutar seni diyolar 7 yıl dolması lazim 🙄zaten rabbim ol derse olur ayet bunu diyo kimine kız kimine erkek kiminide kısır bıraktım olmayanın tıbbi tedaviyi yönelsin oda olmuyorsa rabbimizden zorlamayın çünkü onda varki bir hayır biliyorki ondan vermedi verecekse zamanı var sadece beklemek dua etmek sabır ve sadaka vermek bol bol rabbim bizi şaşırtmasın inşallah rabbim sen versen razıyız vermesen de yine razıyız bizim için en hayırlısını ver rabbim🤲hem rüyama şifre olarak girdi hemde tanıyıp tanımadığım insanlar zeynep gerçekten senin çocuğun olucak tüp bebek olucak sonra doğal belki 3 4 çocuk olur annemler hatayda oturuyo yazın oraya gittim 3 ay kaldim annemlerin komşuna gelen bir misafir yüzüme bakarak dedi sen anne olucan ne ben onu tanıyom nede o beni dedim nerden biliyon hissediyom dedi ve ağladı peki niye ağlıyorsun dedik çünkü benim çocuğum olmadı Eltimin kızını alıp büyüttüm dedi oda yanındaydı zaten kız nişanıydı dedi ben doğurmadım sen doğuracan 🙄ankara tüp bebek hastanemdeki kadın aşçıda zeynep sen burdan bebekle çıkacan dedi yane rabbimden umut kesilmez ve kapısı acıktır biz yeterki güzel dua edip doğru istemeyi bilelim