NISA97 hiç korkmayın abartıkları gibi bi şey değil anestezisiz olun derim fazla ertelemeyin eğer bebek olmuyorsa tüplerinize baktırmalısınız hem de açık olan tüplere bile opak ilaç yolluyorlar rahim temizleniyor bir sürü tanıdığım bu şekilde gebe kaldı ben de dahil