NISA97 hiç öyle düşünme canım layık değilim falan bunlar yanlış düşünceler . Layık olmayanlar doğurup çöp kutusuna,parka,cami önüne bırakanlar . Layık olmayanlar evladını bir gün bile arayıp sormayanlar . Bizler hakediyoruz hemde sonuna kadar ve inanıyorum ki olacak sadece zamanı var. Ben hamile kaldım 8 ay karnimda taşıdım ve bebeğim karnimdayken onun öleceğini hasta olduğunu biliyordum . Bunu bile bile taşıdım ve doğurdum . Dogurdugum onca acıyı çektiğim bebeğime bir kere sarilamadim melek oldu gitti . Şimdi ise tedavi peşinde koşuyorum dokmedigim para gitmedigim doktor kalmadı ama Allah’tan ümit kesilmez diyorum başka çarem yok çünkü