Hasretim16 Selaammmm kızlar 35+4 olduk ve bu haftanın başından beri doymaksızın acıkıyorum allahım 😮💨😮💨😮💨 sizde durumlar nasıl ?
caganin_annesi Hasretim16 valla ben 4-5 haftadır böyleyim (şu an 34+1) meyve yiyorum hurma yiyorum öyle olunca. Ara öğün fındık fıstık yiyorum geçiriyor ajdhjshd
Hasretim16 caganin_annesi ya bende uzun süredir böyleydim de bu hafta ekstra acıkıyorum. Kuruyemiş olarak bi ara ceviz yiyordum bıraktım onu da aslında yesem iyi olur. Hiç canım kuruyemiş istemiyor 😮💨😮💨