Yagmur-2953
12 haftalık iken ikili testte doktor kıza benzetti. 10 gün sonra kontrole gittik cinsiyet söyledik mi diye sordu bende birsey demiştiniz dedim kız dedi.
Daha sonra 14+4 günlük iken kadın doğum doktorumuz kız dedi. Umarım değişmez. Bende açıklasi burda yazılanları okuyunca endişe ettim. 2 cocugumda hiç yanılmadilar. Tekte doğru çıktı.