hukukcuanne_06 Yagmur-2953 17 baya iyi bi hafta umarım değişmiyordur. Erkek dediklerinde kordonu pipi sanıyorlar değişebiliyor ama kız için sanmıyorum ben de bugün 14+6da kız diye öğrendim umudum değişmemesinden yana😂
-aybars-02 Yagmur-2953 bana da aynısını dedi ama kesin değil dedi inşallah değişir hayırlısıyla🤲🏻🙏🏻🌙🌙
Perayl Yagmur-2953 doktor kesin demediyse tabii ki de değişme ihtimali vardır doktor kesin dememiş nasıl değişmesin veya öyle bir şeyin ihtimali olmasın ki??
yavrularimm Yagmur-2953 ben artik dogana kadar inanmam cinsiyet soylentisine arkadasima 9 ay boyunca kiz soylenildi dogdu ki erkek
Seymanut Canım ben 12 haftalıkken doktor kesin kız dedi tabi bizde onun sözünü güvenerek cinsiyet partisi yaptık. Kendi doktorumuz gördü. Hayır bu erkek dedi 😂😂
hukukcuanne_06 Seymanut 12 çok erken zaten bana doktor kuzenim 12 de söylenene inanma tersi çıkıyo dedi :( o yüzden söyletmedim bile.
-aybars-02 hukukcuanne_06 ben sordum ısrarla soyleyin diye. Yoksa bizim makinalar iyi değil dedi. Benim değişme oranı var değil mi sizce de🙏🏻🌙🌙
-aybars-02 Perayl kızım var bir tane çok şükür bir tane de oğlum olsun isterim tabii hayırlısıyla🤲🏻🤲🏻🙏🏻🌙🌙
Goncaldeniz yavrularimm yaaa insanın 2.çocuğu ister istemez hangisi yoksa onu istiyor Rabbim gönüllerimizdekileri hayırlısıyla versin inş dua edelim Rabbim çok büyük kaderi dua değiştirebilir tabi herzaman sağlıklı hayırlısını isteyelim Allaha yakışan kullar olsunlar inş
hukukcuanne_06 Betulsen34 of o zaman ben çok sevinmeyeyim şimdiden🥲 benim de yakın sayılır haftam kız dendi ama pozisyon net değil 17de bi daha bakalım dedi🥲
La_Liberte Biroglanannesiii Betulsen34 Biroglanannesiii Sizin 15. Haftada bacak arasını görmüş müydü 🙈
yavrularimm -aybars-02 yok canim gercek arkadasim her sey hazirladi kiz icin odasi penbe cicili bicil kiyafetler sezeryan dogumda doktor annesi yakisikliya bakmamk istermisin demis arkadasim sok😮
temmuzannesi01 -aybars-02 eltiminde 9 ay boyunca kız demişler erkek doğdu bizede kıza benziyor dedi her gitigimde göstermiyor 24 haftaligim hala net bilmiyorum sürpriz olacak sanırım bende doğmadan hangisi olduğuna inanamam dedim 😄
hukukcuanne_06 -aybars-02 yani 20de değişmez diye düşünüyorum ama cihaz kötü dedilerse bilemedim😇 Allah gönlünüzün muradını versin hayırlısıyla 😇