Minnaksercecik dezgi ben o gün buldum biri iptal etmiş galiba hemen aldım gittim gittiğimde kimse yoktu muayene oldum sonuç aldım ilaç yazdı mantar varmış bir ay sonra randevu dedi hayırlısıyla dogursaydik sağlıkla zamaninda inşallah
Bnurbilici Bugün sordum randevusuz sabah 7 30da e1 in dış bankosundan randevusuz kayıt açtırabiliyormuşuz