Cerendenizzz Kızlar sigara içipte doğuranlar var mı etrafımda sıkıntı yaşamadan doğum yapanlar oldu ama ben 2 tane içiyorum doktorum 2 tane içeblrsn dedi bir yandan da acaba diyorum korkuyorum
Gurbetkusu_43 Cerendenizzz Kötü örnek olmak istemem ama ben 🤭 bir hafta hastanede doğumu bekledim. Doğumum olacağı gün indim aşağı sigaramı içtim yukarı çıkınca sancılarım tuttu doğumum olmuştu o gün 😁😅😂 ondan sonra da 3 gün hastahanede kalma zorunluluğumuz vardı. O 3 gün hem dikişlerden hemde bebeğimi bırakıp bi yere gidememiştim 😊
Esenkaplan Cerendenizzz herkeste farklı etki gösterebilir birine hic bisey olmaz birine olur ama mutlaka zarari vardir yoksa herkes karşı çıkmazdı sigaraya
cgnduru Cerendenizzz bırak canım 1 tane bile olsa içme ben 24 yaşındayım 12 yaşında başladım hiçbir zaman birakamadim öğrendiğimde son paketimi içtim bıraktım. 1 2 icseydim birakamazdim zor biliyorum ama günah bırakmaya çalış 2 taneye kadar azaltmissin doğumda bir şey çıkmaz ama ilerde sağlığını etkiler bir sürü şey olabilir.. şuan kokusuna bile tahammül edemiyorum diyebilirim inşallah sende bırakırsın ❤
Esenkaplan Gurbetkusu_43 bizim bi tanıdığımızin bronşit olmustu bebegi hasta olunca cocuk hastaneye gidip hava falan bagliyorlardi
Gurbetkusu_43 Esenkaplan Çok şükür birşey olmadı benim kızıma. Ha oladabilirdi. Ama Allah’a çok şükür benim yanlışımı bebeğim çekmedi. 😕
Mimii94 Bebegin gelismesini engelleyebilir Erken dogum olabilir o olmazsa, solunum sikintisi olabilir, kalbinde problem olabilir cigerlerinde olabilir hastaliklara yer hazirlamayalim🙏🏻
Cerendenizzz Tubabasik siz 35 kilo aldınızmı deliler gibi çikolata yiyormusunuz sigara bırakınca bunlar oluo bende
Cerendenizzz Haklısınız kızlar hiç içmemek lazım ilk gebelığmde bırakmştım 35 kilo aldım çok zor oldu benım için 2. Gebelğm şu an bıraksam biliyorum 40 kilo alırım çözüm sigara değil ama hayat şartları stres yapma 2 tane iç dedi doktorum
Ecekadir Cerendenizzz malesef bende içiyorum ama şöyle 2 3 günde bi tanede falan 2. İçmemeye çalıısıyorum
NeseA Cerendenizzz Doğru sigara içip bırakmak hep ödem ve kilo yapıyor. Bende 6 ay içmedim bi ara baya baya kilo aldım canım.
NeseA Vallah can 3 çocuğum da içtim. Keşke içmesem ama gebelikte daha çok canım istiyor. Çok şükür 3 çocuğum sağlıklı doğdu bi sorun olmadı. Şimdi dördüncü gebelik yine içiyorum vicdan yapa yapa inşallah bu bebeğim de sağlıklı doğar. Aslında canım sen çok az iciyorsun bırakabilirsin sanki
Cerendenizzz NeseA kendimi tutabılıyorum onun yerıne çerez çkolata yiyorum ama günde 1 2 tane yakmazsam strese giriyorum daha çok yiyorum stres çocuğa daha zararlı benım annemde 3 kardeşz hepimizde içmiş sigara şükğr sıkıntı yok ama felaket tellaları varya kalbi şöyle olur ciğeri şöyle olur diyenler beni çıldırtıyor
Gurbetkusu_43 Cerendenizzz Ben biraz fazla içiyorum orasını hiç söylememeyim canım 🙈 ilk hamileliğimde bırakmaya çalıştım ama olmadı. Yurt dışında eşimle yalnız olduğumuz için evde çok sıkılıyordum naptımsa bırakmadım. Bunda da içiyorum ama inanın benim de elimde olan birşey değil. Bu seferde Gün içerisinde kızım beni çok yorduğu için stres yapıyorum sonra yine elimde sigarayla buluyorum kendimi. 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
NeseA Cerendenizzz vallah can benim eltim ömründe hiç sigara içmemiş doğum yaptı bebeği 2 ay hastanede yattı sağlık sorunlarında. Tabi bende olmadı die başkasında olmaz demem. Doktora söyledim içtiğimi içtikten sonra bol meyve ve su iç dedi nikotini öldürsün öyle yapıyorum bende.