Rumeysaasgin girayinannesi canın sen cok fazla kullanıyormuşsun benim doktorum üstüne basa basa sadece 2 damla kullanacaksın dedi ilaç içmek için bir bardak su doldurduğumda içine 2 damla akıtıyorum öyle kullanıyorum vitaminlerin fazlası da zarar verir
DogaCanan girayinannesi maç. 4 damla yazıyor üzerinde size dr unuz 7 damla dedi. Yani d vitamininize mi baktı da 7 damla verildi.
Hsdhekkxns Bende kullanıyorum hatta 10 damla benimki suyun içerisine damlatıp içiyorum bende zaten içerisindeki kağıdıda okursan seni doğru yönlendirir