mutluaile11 33+3 haftalık mı doğdu maşallah süphanallah yaa canm çok sevindim sağlıklı olmasına baya hızlısın gerçekten 😂😂bana da dua eder misin riskliyim gelişme geriliği riski var 35+3 haftalığım her kontrole doktor artık doğuma alalım diyecek diye gidiyorum beklemek çok kötü gerçekten hep bir stres hep bir kaygı bir şey olmasın ümidi ile 🙏🙏🙏