Ecekadir yaptırdım . İyikide yapmışım tokluk şekerim yüksek çıktı . Doktorum hamurişini ve tatlıyı kesti . Eğer yemeye devam etseydim iri bebek olurdu ve ben aşırı çok kilo alırdım . Bi bayan tanıdım hastanede boyum 1.70 olmasına rağmen yanında çok küçük kaldım . Şeker yüklemesi yaptırmamış bebek 4.500 ü geçmiş kadın sırf ödem olmuş. Yazık günah bence aksatmayın yaptırın