azime-26 Kızlar adetim biteli 12 gün falan oldu bugün kahverengi lekelenmem var sizce yerleşme kanaması mıdır?
Pcoslubiranne azime-26 yumurtlama kanamasidir yumurtlama donemindesiniz cunku drgerlendirin gunlerinizi.
Kymetnur Canım şayet pco veya hormonal bi sıkıntı varsa olabiliyor. Benim de oluyor çünkü ara ara pco var bende
azime-26 Evet pco var ama benim hiç erken geldiğini bilemem hep geç olurum o kafamı karıştırdı bide hala kana dönmedi adet olsam şimdiye kana dönerdi diye de düşünüyorum bakalım hayırlısı olsun