kızlar merhaba 5 haftalık hamileyım , gebelık öncesi gynoferon ( demir ilacı) , d vitamıni , iyot , selenyum, multıvıtamın gibi takvıyeler kullanıyordum , bır doktorum devam et kullanıma dedı bırı folik asıt harıcı bırsey kullanma dedı arada kaldım .3 aydan sonra demir vs kullanman lazım dedı . sızın doktorlarınız neler söyledı