Gaviscon içebilirsin zararı yok. Ama çok da içmemeye çalış. Bende gastrit vardı. Kronik olduğu için hamileliğe yormadım. 2 hafta süren mide yanmam vardı. İlacımı kullandım yine. 6 haftalık hamileymişim. Yağlı ve acı yeme kesinlikle. Çok fazla çikolatalı ürünler tüketmemeni tavsiye ederim