127383 daha değişir emin olun ve başı yukarıda olunca daha rahatsız ediyo..baskı yapiyo yoğun..benim artk ’dr’um komik bebek bakalım bugunde donmusmu diyo:)30.haftadan sonra doğum pozisyonu almaya başlıyolar..eğer illede normal doğum isteginiz varsa baş asa durması bekleniyo zaten