Hilalkara Yarın sabah 8 de hastaneye gidicem ve büyük ihtimalle 9 30 gibi sezeryana giricem dua edermisin kızlar şimdiden hepinize teşekkür ederim cok bekledim sonun da sıra bana geldi ve Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasil etsin🐣😍😙😊
belizdoruk Hilalkara ay canım bende yarın doğuruyor 10 30 da gidicem 12 1 gibi alırlar sezeryana bakalım
Emy Hayırlı dogumlar canım Allah yardımcın olsun sağlıklı bi şekilde sende yavrunda bir avazda kurtulursunuz inş
Merrcimek Hilalkara Bana da 37 de alıcam dedi de dr ondan merak ettim canım. Sağlıkla mutlulukla al bebeğini kucağına 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
DidemDzltaDinel Flz Ben spinal oldum kaldırılmayacak bir durum yok aslında ☺️ Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz diyecektim ama genel olmadım ben :)
Flz DidemDzltaDinel amelyathanede durmayı belki kaldıramam diye :) peki sezeryan sonrası nezaman yemeye içmeye baslıyoruz