36.haftamdayım ilk gebeligim.kasılma denilen bebegin bir tarafta hissedilip o tarafin taş gibi olması sanki icerden bebegin kendini dısariya dogru itmesi mi oluyor?hic bilmedigim icin soruyorum.hastaneye gitmem gerekli mi?butun aksam 10 kereden fazla olmustur?uzaniyorum dinleniyorum gecmiyor