Tugba_usa Merhaba , ilk hamileliğimde bende de oldu .. önce normal gebelik sanıp çok sevinmiştik , doktora gittikçe kesenin büyüdüğünü ama içinde bebek oluşmadığını söyledi doktor. O zamanlardan önce ağrılarım ve kramplarım oluyodu , normal gebeliklerde böyle olmayacağını çevremdeki insanlardan duymuştum. En son 6-7 haftalıkken tekrar doktora gittiğimizde artık kimyasal gebelik olduğundan emin olduğunu söyledi ve kürtaj yapmak istedi. Eşimle beraber biraz daha düşünüp beklemeye karar verdik ama en sonunda çok zaman geçmeden müdahele edilmesine karar verdik ve kürtaj oldum. Kürtajdan sonra minimum 6 ay korunmamızı söyledi rahimin dinlemesi için. Ama Allah “Ol” dedikten sonra olduğu için , kürtajımdan 3-4 ay sonra tekrar hamile kalmışım. Şuan 4 aylık hamileyim.. çok üzülmüştüm, biraz daha beklemediğim için içimde hep bir şüphe vardı ama sonra o düşünceden kendimi kurtardım. Umarım bebiş vardır , hakkında hayırlısı olsun geçmiş olsun .. 🙏🏻