Tugba_usa Şuan kimyasal gebeliğimin kanamasını, yani adetimi oluyorum. 15 gün geçti adetim. Bayaa bayaa parça parça geliyor. Sadece dün yani ilk gün biraz ağrım oldu normal adet ağrısı. Bugün çok iyiyim çok şükür. İlki kürtajdı çok dehşet ağrılar yaşadım ama bu zor değildi. Normalde adetimde ağrılı geçerdi ama fazla ağrım olmadı. Doktor bana korunmana gerek yok dedi. Çünkü kimyasal gebelikte kese oluşumu falan olmadığı için rahimde işlem olmuyor ve yorulmuyor. Olay tamamen yumurtalıkta döllenip orada gelişip rahme ilerleyemeden son buluyor, adetle birlikte gidiyor.