Merhaba kızlar yarın 12. Haftama giriyorum ama akşamdan beridir kasıklarımda hatta bebeğin olduğu yerdeymiş gibi , yürürken hareket ederken filan bir ağrı var. Bugün sürekli oturdum diyebilirim bir de uçak seyahati yaptım ondan sonra ağrı oldu. Ama bi geçiyor bi başlıyor gibi çok değişik kanama vs hiç bişey yok çok şükür Bu haftalarda normal mi lütfen cevap verir misiniz aynı durumu yaşayan var mı ? 🥺🥺