BetlMertUlugay Doktorum catin dar normal dogum yapamazsin kendini cok kasiyorsun dedi cati muayenesinde gercektende co kkastim canim yandi cunki ve 8 gun sonra sezeryane alinicam 🤔
Farketmezz BetlMertUlugay benimde çatım darmış doktor öyle dedi ama benim canım hiç yanmadı muayene sırasında bebek kilosu kaç sizin
BetlMertUlugay CeylinEsilavalla ben dayanamadim 😁 acidan cok kastim kendimi doktorda yapamazsin dar dedi bu yuzden 39 haftalikken sezeryane alicak beni
Cnnhls BetlMertUlugay Canım neden 39 haftada alınıcaksin ben şuan 37+5 günlüğüm 38 +2de pazartesi alinicam sezeryana canım
Ssr2561 Serii yaa kendini kasmazsan hiç acımıyor ama kasarsan canın yanar rahat bırak kendini 10 saniye bile sürmüyo
Cnnhls BetlMertUlugay 39 a kadar doğar diye normalde daha erken alınıyor 38 gibi genelde canım benimde öyle pazartesi 38+2 alınıcak seninde az kalmis Rabbim sağlıkla kavuştursun canım ❤