Bsraaackg değer yokmu canım sadece negatif mi ,çünkü bende de aynısı oldu küçük bi poliklinik te yaptirmistim silik çizgi çıkmıştı hem sabah hem akşam sadece negatif pozi5if yazıyor bizim testlerde demişti değer bakmıyoruz negatif kağıdı verdiler gönderdiler nasi üzülmüştüm ertesi gün tekrar test yaptım ve tekrar çıktı başka bi hastaneye gittim aksam kan verdim 38 le hamle oldgumu öğrendim çok sukurki