Kızlar 6 hafta 4 günlük hamıleyım kabız olmusum 3 gun önce farketmeden tuvalet sonrası peçete kan geldı baya bende vajinadan geldı düşük yapıyorum sandım hemen hastaneye gıttım prostegan dıye düşük ılacı verdıler 3 gun oncede kesem görünmüştü doktor 3 günde kesemin gelısmedıgını ılacı kullanmam gerektıgını söyledı her büyük abdeste peceteye kan gelıyo benım durumu yaşayan varmı korkuyorum